konfekcjonowanie towarów

Co-packing – pomoże zwiększyć obroty firmy

Jak pokazują liczne badania socjologiczne, przy wyborze określone towaru klienci biorą pod uwagę w dużym stopniu opakowanie. Doskonały wygląd estetyczny sprawia, że zwraca się uwagę na dane dobro, co oczywiście przekłada się na ilość sprzedanych egzemplarzy. Dlatego Co-packing cieszy się coraz większą popularnością.

Czym jest Co-packing?

Pod tymi słowami nie kryje się nic innego, jak kompleksowa usługa pakowania, bądź przepakowywania danych produktów.
Z tym pojęciem wiąże się również konfekcjonowanie towarów, czyli pakowanie zestawów do wysyłki, bądź określonej sprzedaży detalicznej.

Konfekcjonowanie jest całym procesem, który obejmuje posortowanie towaru, zestawienie go, następnie w pełni profesjonalne zapakowanie oraz oznaczenie. Wszystko odbywa się według wytycznych i dyrektyw wydanych przez klienta. Konfekcjonowanie towarów odbywa się za pomocą specjalistycznych maszyn, bądź może być wykonane przez pracowników.

Zalety Co-pakingu

Będąc właścicielem czy to małej, czy dużej firmy, która oferuje sprzedaż określonych produktów, wiesz jak ważne jest odpowiednie opakowanie. Ten element potrafi zwrócić uwagę i stanowi także doskonałą reklamę, gdyż jak wiadomo na opakowanie niewątpliwie zwraca się uwagę. Bywa również tak, że w trakcie transportu danej partii towaru opakowania uległy zniszczeniom, bądź też uszkodzeniom, dlatego tak istotny jest Co-paking.

Pakowanie produktów warto zlecić firmie zewnętrznej, która w pełni profesjonalnie wykona tę usługę, gdyż gdybyśmy chcieli wykonać ją samodzielnie, musielibyśmy zainwestować w specjalistyczne maszyny, zatrudnić pracowników, a także wynająć określony loka, bądź halę.

Co-packing to oszczędność czasu, pieniędzy,gdyż zlecenie tej usługi firmie zewnętrznej, sprawia, że płacimy tylko za określone zlecenie, a nie ponosimy przy tym kosztów stałych.

Najczęściej z pakowania towarów korzystają firmy internetowe, które nie posiadają dużych magazynów. Również usługę Co-packingu wybierają agencje reklamowe, które chcą stworzyć zestawy promocyjne w postaci drobnych upominków. Można też skorzystać z niestandardowych metod pakowania czy oklejania, bądź banderolowania produktów.
Do pakowania produktów warto wynająć firmę, która posiada doświadczenie i cieszy się samymi pozytywnymi opiniami oraz ma wyrobioną renomę.

Zlecenie konfekcjonowania produktów czy ich pakowania wpływa także na rozwój firmy i zwiększenie obrotów, gdyż ciekawe opakowanie zachęca do zakupu, a to zwiększa dochody. To również oszczędność czasu i szybsze wysłanie danego dobra do klientów